pondělí 16. února 2015

Mini cheesecakes

 Ahoj.
Ještě stále mám v hlavě spoustu nápadů na recepty, a tak si dnes můžete o jednom dalším přečíst. Tentokrát jsem pekla mini cheesecakes, a bylo to vynikající. Je to velmi jednoduchý recept a zajisté potěší všechny věkové kategorie!
Můj minulý článek s lívanci měl moc velký úspěch (musím říct, že asi největší z celé historie blogu), a na recept se podívalo přes tisíc lidí, a tak v hloubi duše doufám, že mini cheesecakes sklidí podobný úspěch. Pojďme na to.

Už dlouho jsem si nějaký cheesecake přála upéct. Měla jsem tehdy hodně tvořivou náladu a fantazii, když mě napadlo upéct mini cheesecakes. Hledala jsem recepty na českých stránkách, a překvapilo mě že o mini cheesecakes nebylo nikde ani zmínky, a tak mě těší, že budu zrovna JÁ ta první, hehe :-). Tak jsem se do toho pustila a začala tvořit, a věřte nebo ne, opravdu se mi to povedlo!

Myslím si, že jde o velmi nenáročný recept, celkově vám to zabere asi jen půl hodiny.

Korpus
  • 1 balení celozrnných sušenek
  • 4 lžíce mléka
Náplň
  • 2 vaničky polotučného tvarohu
  • 3/4 hrnku třtinového cukru
  • 2 vejce
  • špetka soli
Troubu si předehřejeme na 175°C. Balení celozrnných sušenek si rozdrtíme najemno a poté přilijeme 4 lžíce mléka. Smícháme mléko s rozdrcenými sušenkami dohromady, a vzniklou drobenkou "vysteleme" dno košíčků na muffiny.
V misce smícháme všechny zbylé suroviny - tvarohy, vejce, cukr a špetku soli, a všechno důkladně rozmixujeme. Nyní můžeme hotovou náplní vyplnit košíčky. Do jednoho košíčku se bohatě vejde 1 lžíce tvarohové náplně. Až budeme mít hotovo, dáme košíčky vyhřát do trouby zhruba na 15-20min.

Až mini cheesecakes vytáhneme z trouby, necháme je alespoň jednu hodinu vychladnout a poté z nich můžeme sloupnout papírové košíčky. 
Finální verze je hotova. Dále je úplně na vás, jestli si mini cheesecakes ozdobíte ovocem nebo zapojíte fantazii a uděláte si jiný přeliv. Já jsem zvolila maliny, a moc mi to chutnalo.


A jaký cheesecake pečete vy?

5 komentářů:

  1. Vypadá to božsky! Určitě vyzkouším, jen se chci zeptat, jaké celozrnné sušenky jsi do nich použila? :) Předem děkuju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Celozrnné sušenky jsem koupila v Kauflandu pod jejich značkou :-)

      Vymazat
    2. A ještě jak velký hrnek na cukr? Nebo kolik ho přibližně je? Děkuji

      Vymazat
  2. Páni, do toho jdu, jinak moc hezký blog.. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, ty vyzkouším! Vypadají fakt parádně. :P

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za každý komentář:-)